Wanna be affs? / Black List / Nepíš reklamy!!!


V menu, je hneď hore rubrika na vaše dotazy ♥

Jak být o tři kila lehčí?

20. listopadu 2010 v 22:10 | Carrie [E.189T] |  Tips
Zkuste hvězdné tipy a budete moct opět nosit sexy šaty!
Zkuste jíst čili a pálivé papriky
Dobrá zpráva pro ty, co mají rádi pálivá jídla. Papriky, ale třeba i dijonská hořčice vám pomůžou zhubnout pár kilo! Obsahují totiž kapsaicin, který způsobuje, že vaše tělo vytváří teplo, a tak zrychluje spalování.


Omezte mléčné výrobky
Mnoho lidí má problémy s trávením mléčných produktů, aniž o tom vědí! Mléko je sice plné kalcia a dalších důležitých živin, ale také obsahuje hodně tuku. Proto raději volte sójové nebo rýžové mléko s přidaným kalciem.


Dopujte se ostropestřcem
Chcete mít ploché bříško jako většina hollywoodských hvězd? Prozradíme vám, čím si k tomu celebrity dopomáhájí. Tabletami, které obsahují ostropestřec. Má detoxikační účniky, je skvělý pro ledviny a zabraňuje nadýmání a zadržování vody v těle.


Vařte s kokosem
Nerafinovaný kokosový olej, který je k dostání snad v každém obchodě se zdravou výživou, má na rozdíl od ostatních olejů méně kalorií a obsahuje triglyceridový olej, který pomáhá stimulovat metabolismus. Ve vaší kuchyni by tedy neměl chybět!


Mlsejte borůvky
Mnoho hvězd sází na fialové plody včetně borůvek, které jim pomáhají hubnout. I vědci potvrdili, že toto ovoce je přímo nabité živinami a přitom obsahuje minimální počet kalorií. Také jsou v něm látky, které bojují proti volným radikálům pocházejícím ze špatného stravování.


Probiotické nápoje

Pravidelně začínejte svůj den s nízkotučným probiotickým nápojem nebo jogurtem s živými kulturami. Jednak podpoří váš imunitní systém a taky obsahují užitečné bakterie, které vám pomůžou se zažíváním.


Jezte proteiny

Je velmi důležité, aby váš dietní jídelníček obsahoval i dostatek proteinů, které vašemu tělu pomáhají zregenerovat se po cvičení a udržují vaše svaly pevné. Takže si dopřávejte ryby, nízkotučný sýr cottage, nízkotučné jogurty, libové hovězí a krůtí maso.


Vynechte určité druhy zeleniny
Ploché bříško získáte nejen díky pravidelnému pohybu, ale také správnému stravování. Pokud se nemůžete zbavit nafouknutého břicha, pak někde děláte chybu.
Věděli jste například, že některé druhy zeleniny, jako jsou třeba papriky, rajčata nebo lilek, jsou obtížně stravitelné a způsobují nadýmání?
!! Vy to kopírujte jedine s naším zdrojom alebo ikonou ktorá je v menu !!!
 

Po čem hubnou slavní?

20. listopadu 2010 v 22:07 | Carrie [E.189T] |  Tips
Podívali jsme se pod pokličku, ale i do koupelen a čajových šálků světových celebrit. Všude tam se totiž skrývají tajemství štíhlé linie. Možná vás jejich podivné praktiky inspirují...

Bez zubního kartáčku ani krok

Některé celebrity po každém jídle prchají do koupelny či na toaletu... Ne, není to příznak bulimie (alespoň u většiny) - jednoduše si potřebují vyčistit zuby. Vědecké studie totiž prokázaly, že pravidelná ústní hygiena snižuje tělesnou hmotnost až o patnáct procent. Když si vyčistíte zuby, mozek dostane signál, že jste sytí. Tato 'dieta' je výhodná i tím, že budete mít zuby jako perličky. Mezi notorické nosiče kartáčku patří třeba Mathew McConaughey.

Čichají grapefruit!

Poslední novinkou, která se stává velkým trendem i u nás, jsou výtažky z grapefru itu - ať už pro vnitřní užití, či jako aromaterapie. Grapefruitové oleje totiž vy­lučují aroma působící na enzymy v játrech, které napomáhají trávení. Jejich testováním se ukázalo, že zvířata vystavená grapefruitové vůni 15 minut denně měla nižší chuť k jídlu. To zaujalo i slavné krásky, jako je Jennifer Lopez
nebo Carmen Electra.

Baští sušenky!

Možná to zní neuvěřitelně, ale lidstvo vynale zlo už i sušenkovou dietu. Úspěšně ji praktiku je například zpěvačka Kelly Clarkson nebo he reč ka Jennifer Hudson. Sušenky uzobávají během celého dne, musí však jít jen o celo zrn né a bez náplně. Tělo se tak cítí stále syté a ne dochází k hladovění a nárazovému přejídání jako u jiných diet. Heslo sušenkových nadšenkyň zní: "Jez sušenky a vyzraješ na jídlo."Tip:
Zamiřte do obchodu s biopotravinami a žádejte sku tečně celo zrnné sušenky, nejlé pe slazené medem nebo sladem. Podle kalorické hodnoty uvedené na oba lu si naordinujte při jatelné množství. Nesmíte je jíst po kilech!

Koupání v soli

Řada celebrit hubne tak, že se louhuje v solné lázni! Sulfát magnesia totiž vytahuje z těla přebytečné tekutiny. Této metodě holduje například blonďatá gazela s dokonalým tělem Heidi
Klum. Nekonečně dlouhé koupele si dopřává prý hlavně těsně před focením.

Pampeliškový čaj

Gwyneth Paltrow nebo Madonna nedají dopu stit na pampeliškový čaj. Žlutá bylinka spolehlivě odvodňuje, což se odrazí na štíhlejším a pe vnějším tělu. "Samotné pampeliškové výlu hy sice ke zhubnutí nestačí, ale dokáží ho výz namně podpořit," říkají zkušení bylinkáři. Mu síte se jen připravit na drasticky hořkou chuť.Tip na pampeliškový likér:
150 g sušeného drceného kořene (nejlépe kopané ho na podzim) dáme do láhve žitné, nechá me 2 týdny stát za občasného protřepání. Pře­cedíme, přefiltruje me a užíváme lžíci před obědem a večeří.

Posedlí ovocnými šťávami

Jedna z dalších fint, jak přelstít kručící žaludek a zahnat chutě na tučné sladkosti, jsou čerstvé ovocné nápoje. Dokáží zasytit a zaplnit žaludek, a přitom moc kalorií nedodají. Herečky, zpěvačky i modelky se jimi proto prolévají v hojné míře. Navíc si pochutnáte!Tip na ovocnou tříšť:
Nakrájíme broskev, jablko, hrušku a rozmixujeme s trochou ovocného cukru tak, aby ve směsi zůstaly kousky. Nalijeme do kelímků a dáme zmrazit. Před konzumací necháme lehce povolit, labužníci můžou směs rozmíchat v netučném mléce.

Jedí tuny chřestu!

Je to nejméně kalorická (100 g chřestu má 100 kJ) a močopudná zelenina, takže vám zaručeně nepřidá nadbytečné centimetry kvůli nafouklému břichu. Slavní dietáři jistě dobře vědí, že v chřestu je i široká škála vitaminů - od A až po E - a obsahuje i spoustu užitečných minerálních látek, jako je draslík, fosfor, vápník, hořčík, železo, jod nebo zinek. Takto výživný je především ten zelený. Není proto divu, že ho najdeme na talířích většiny známých osobností. Zajisté k tomu přispívá i fakt, že patří k vyhlášeným lahůdkám.
!! Vy to kopírujte jedine s naším zdrojom alebo ikonou ktorá je v menu !!!

Ako ma rozpoznáš? Normálne, nenávidím jedlo!

20. listopadu 2010 v 21:56 | Carrie [E.189T] |  Ana
cch-fashion.blog.cz
Toto nemá byť návod. Určite nie pre tie, ktoré tým prechádzajú. Sú totiž dostatočne šikovné a vynaliezavé, aby vám prešli cez rozum a aby vás s prehľadom obalamutili. Anorektičky a bulimičky sú majsterky v klamstvách, vo vynaliezavosti a v kamuflovaní.
Tento návod je pre vás. Rodičov, priateľov, priateľky, spolužiakov a spolužiačky...Možno máte jednu takú medzi sebou a keď si budete aj naďalej myslieť, že je všetko v poriadku, že iba trošku chudne, mohlo by byť neskoro...
›› Spočiatku som sa snažila iba zdravo stravovať.

›› Začala som sledovať tabuľky s potravinami a s tým, koľko majú kalórií. Vyberala som si všetko nízkotučné, odtučnené, bez tuku a bez čohokoľvek.
cch-fashion.blog.cz

›› Neskôr to moje stravovanie spo
čívalo v tom, že som vylúčila všetko mastné, všetko vyprážané, všetko mäsité, odmietla som polievky, prívarky, chlieb aj pečivo, syry, jogurty, údeniny, pochutiny, všetko bolo zlé. Sladkosti boli totálne tabu už dávno, zeleninu som len tak zobkala, ovocie už menej, lebo aj to má v sebe cukry. V čase, kedy som sa cítila ešte celkom fajn, som za celý deň zjedla jablko, kúsok syra veľký ako plátková žuvačka a...už asi nič.
Jedlo som zredukovala na totálne mi
nimum.

›› Vyhýbala som sa rodinným
obedom, večeriam, akýmkoľvek oslavám, vyhýbala som sa pozvaniam do reštaurácie, do kaviarne, na koláčik alebo na chatové čurbesy. Keď už som bola na očiach niekoho, kto mi robil spoločnosť pri jedle, v tanieri som sa prplala, jedenie som oddiaľovala, ku stolu som si sadala posledná a modlila som sa, aby všetci medzitým dojedli a nevšimli si, čo robím s jedlom.

›› Čo som robila s jedlom? Tu je niekoľko príkladov: Vo vačku som vždy mala nejakú servítku, do ktorej som zhúžvala rezeň a strčila ho opäť do gatí. Pri raňajkách som to robila s chlebom alebo rožkom. Kakao a čaj som vylievala do výlevky, kým sa mama išla do kúpeľne nachystať do práce. Čo sa dalo, strkala som do nepriehľadnej vázy na kuchynskom stole. Koľko sa do nej vošlo. Potom som ju neskô
r potajomky vyprázdnila. Jedlo od obeda som pri každej (aj sekundovej) príležitosti vrátila späť do hrnca. Polievky, ryža, zemiaky, všetko som sa snažila vrátiť a tvárila som sa, že som to už stihla zjesť. Za takú krátku chvíľu. Veľa jedla som si nosila na tanieri k sebe do izby. Tam už to bolo jednoduché skrývanie. Do sáčkov, do papierov a potom - šup s tým do koša! Smeti som vynášala asi 10 krát za deň, aj keď bol kôš poloprázdny. Vždy som si nejako vymyslela spôsob, ako dostať zvyšky jedla do kontajnera na ulici, aby mi na to nikto neprišiel.

›› Pohybovú aktivitu som vystupňovala na totálne maximum. Hrala som celkom obstojne volejbal, tréningy sme mali každý deň, v sobotu zápas. Do toho aerobik tri krát do týždňa, telocvik na škole (v dvojodbore
som mala zahrnutú telesnú výchovu a vôbec sa s nami nemaznali). Popri tom som si (len tak) cvičila doma. Po večeroch som sa zavierala v kuchyni a prezlečená do športového som končila až o hodinu totálne zapotená - ale spokojná.

›› Vážila som sa niekoľko krát za deň. Hneď ráno, nahá, pri prezliekaní z pyžama do civilu. V civile o dve minúty na to. Po raňajkách - čistá voda s trochou sirupu. Po desiatej - pol jablka - a na váhu! Do večera som sa odvážila ešte niekoľkokrát a večer pred spaním naposledy. Aj štvrťkilový rozdiel smerom nahor oproti ránu ma dokázal poriadne rozladiť.

›› Náladu som mala ako na kolotoči. Raz vážna, inokedy veselá. Keď mi bolo dobre, zabudla som na nejedenie, váha išla mierne hore - šok, odmietanie jedla, zlá nálada, chudnutie, váha dolu...a tak dookola. Reagovala som agresívne v dňoch, kedy som nič nezjedla, reagovala som prehnane veselo v dňoch, kedy som zvládla napríklad malú odmenu (za výdrž) v podobe napríklad broskyne. A pol ho
dinu na to som už premýšľala, koľko z nej priberiem a že ďalší deň nesmiem nič zjesť.

›› Poznala som každý výklad v meste. Všade som kontrolovala svoju vizáž, v každom výklade som sa čo najmenej okato snažila sčeknúť, či mi netrčí brucho, či nemám veľmi veľký zadok...vždy sa čosi nedokonalé našlo.

›› Porovnávala som sa s ohromnou pasiou s každou ženou v mojom veku: Mám menší zadok, ako ona? Vyzerám lepšie, ko tamtá? Som štíhlejšia, ako tá, čo prešla okolo? Pamätám si, že počas jazdy autobusom som po celý čas (až kým som nevystúpila) porovnávala štíhlosť nôh prísediacej (aj prísediace
ho, veď čo?)s mojimi vychudnutými nohami. (Skúste hádať, kto bol vždy ten porazený a ako to asi bolo v skutočnosti).

›› Obliekala som si voľné oblečenie (sestra so mnou ale trénovala v jednom družstve a tak jej nemohlo uniknúť, že chudnem...pamätám si, ako som robila doma na koberci strečing, ľahla som si na chrbát, nohu som preložila na protiľahlú stranu k ruke a vtom sestra vošla do izby. Dodnes vidím je zhrozený pohľad, keď zbadala moje rebrá, vykúkajúce spod mikiny.)
cch-fashion.blog.cz

›› Prezliekala som sa vždy veľmi rýchlo a, samozrejme, sama.

Ak zistíte, že také dievča poznáte, ak väčšina bodov sedí, potom vás prosím:
- nereagujte podráždene a útočne, zbytočne ju tým vyplašíte
- nechajte si radšej deň alebo dva a premyslite si slová, ktorými ju oslovíte
- opatrne zisťujte, či bol váš odhad správny a či sa naozaj môže jednať o poruchu príjmu potravy
- vyhľadajte si dopredu kontakt na osobu (odborníka), ktorá by jej mohla pomôcť a ak bude na to vhodná chvíľa, skúste jej ju ponúknuť (určite nepovie hneď a zaraz áno ale dajte jej pocítiť, že tá možnosť stále existuje. Záleží len na nej, ako sa rozhodne.)
- keď si budete istý, buďte priamy, no citlivý a ústretový
- nesnažte sa nič nasilu riešiť a nič uponáhľať, to sa jej asi páčiť nebude.
!!! Vy to kopírujte jedine s naším zdrojom alebo ikonou ktorá je v menu !!!
 


Ananásová Dieta

20. listopadu 2010 v 21:40 | Carrie [E.189T] |  Diets
Chcete rychle zhubnout? Vyhlašte sólo pro ananas!
Víte, co dělají celebrity, když potřebují rychle zhubnout poslední tři kilogramy do skvělé večerní róby? Kupují ananasy!
Tohle tropické ovoce vám nejen pomůže zhubnout, ale dodá tělu množství prospěšných látek. Ne nadarmo ananas získal dvě trefné přezdívky: sladká lékárna a přírodní anabolikum. Plod, původem z jižní Ameriky, určitě stojí za pozornost.
Enzym bromelain, který obsahuje, urychluje vstřebávání bílkovin v těle - a doslova startuje metabolismus. A to je při účinné dietě potřeba. Efekt je dob ře známý sportovcům. Ve výsledku ananas (jeho bromelain) může i za přetváření tuků ve svalovou hmotu. Tím se účinek ještě násobí, protože svaly spotřebují mnohem více energie než tuky. Odtud druhá přezdívka. Rozhodně nemusíte mít strach, že by vám po ananasu vyskočila svalová hmota - tak silné ovoce neexistuje. Bromelain nemá pouze schopnost svaly 'vyrábět', ale také opravovat po namáhavém výkonu. Obnova tkání se týká nejen svalů, ale i kloubů, což je výborné na potlačení artritických potíží. Látka navíc působí deto xikačně, napomáhá rozpouštění usazenin v cévním systému, snižuje krevní tlak a zlepšuje prokrvení orgánů. Navíc chrání organismus před množením bakterií a parazitů ve střevech.Náš tip:
Právě kvůli snížení srážlivosti krve se ananas nedoporučuje těhotným ženám. Vhodnější je ananasový kompot, kde je bromelainu méně.

A co ještě

Ananas je ovoce bohaté na vitaminy, minerály a další důležité látky. Obsahuje například vitaminy skupiny B, vitamin C a betakaroten - provitamin vitaminu A, ze stopových prvků pak draslík, hořčík, vápník, zinek, železo, mangan, sodík, síru a fosfor.

Ananasová dieta

  • 1. den
Snídaně
(pokaždé stejná): ovocný salát - 100 g ananasu, 1 velká mandarinka, 1 středně velké jablko, 1 polévková lžíce pšeničných klíčků, 1 čajová lžička meduSvačina
(pokaždé stejná): 150 g ananasu nebo 1 kelímek bílého nízkokalorického jogurtu rozmíchejte s 1 polévkovou lžící ovesných vločekOběd:
drůbeží pánev - 100 g kuřecích nebo krůtích prsíček bez kůže, 1 stonek pórku, 1 polévková lžíce rostlinného oleje, 100 g čerstvého ananasu, 100 g konzervovaných malých žampionů, 1 ča jo vá lžička sójové omáčky, ½ sa látové okurky, citronová šťáva, bylinky (petrželka, řeřicha, koriandr)Večeře:
salát devíti chutí - 60 g eidamu (max. 30 % tuku), ½ hláv ky ledového salátu, 1 rajče (přibližně 100 g), 1 žlutá paprika (přibližně 100 g), 1 malá cibulka, 100 g ananasu, 1-2 čajové lžičky rostlinného oleje, citronová šťáva, bylinky (petrželka, řeřicha)
  • 2. den
Oběd:
sendvič Portoriko - 100 g libového zadního masa, 1 malá cibulka, 1 malý vaječný žloutek, 1 polévková lžíce nasekané petrželky, 1 čajová lžička rostlinného oleje, 2 tenké plátky ananasu (cca 150 g), 1 plátek toastového sýra light, 1 mletá paprika, sůl, bylinkyVečeře:
garnátový koktejl - 1 list ledového salátu, ½ salátové okurky, 2 polévkové lžíce bílého jogurtu (2,5 % tuku), 1 čajová lžička majonézy light, 1 čajová lžička kečupu, pár kapek tabaska, 100 g garnátů (nebo vařené tresky), 150 g ananasu, bylinky (koriandr, kopr)
  • 3. den
Oběd:
vepřový řízek Panama - 30 g rýže, 120 g libové vepřové kýty (lze nahradit telecí kýtou, králičím, krůtím nebo kuřecím masem bez kůže), 1 polévková lžíce rostlinného oleje, 100 g čerstvého ananasu, citronová šťáva, bylinky, sůlVečeře:
ananasový tvaroh - 200 g netučného tvarohu, polévková lžíce minerální vody bez příchutě, 100 g ananasu, badyán, mletá skořice, polévková lžíce slunečnicových semínek (vcelku nebo mletých)

Bonus naníc

Přikládáním tamponů namočených v ananasové šťávě se dobře bělí začínající fáze stařeckých skvrn na rukou.

!!! Vy to kopírujte jedine s naším zdrojom alebo ikonou ktorá je v menu !!!

[0.3] Thinspiration

20. listopadu 2010 v 21:20 | Carrie [E.189T] |  Thinspiration

cch-fashion.blog.cz
cch-fashion.blog.cz

Další články


Kam dál