Wanna be affs? / Black List / Nepíš reklamy!!!


V menu, je hneď hore rubrika na vaše dotazy ♥

Dieta z New Yorku

14. listopadu 2010 v 21:48 | Carrie [E.189T] |  Diets
Chcete vypadat skvěle, ale prostě nemáte čas na to, si pravidelně vařit dietní jídla a chodit poctivě cvičit? Nevadí, zkuste dietu hvězd z rušného New Yorku!
Tři dietní fáze

Fáze 1
Tato fáze trvá dva týdny a je považována za tu hubnoucí. Během této fáze prostě vypustíte jídla ze skupiny A, E, Ch, K, M a O. Vaše pokrmy by se proto měly skládat hlavně z proteinů - vaječné bílky, kuřecí a krůtí maso nebo ryby. A k tomu samozřejmě hodně zeleniny!

Fáze 2
Po další dva týdny byste měli dále shazovat kila, ale už ne tak radikálně. K vašemu běžnému jídelníčku si můžete přidat jednu z A, E, Ch, K, M nebo O skupin.

Fáze 3
Tohle období je takzvaně na zbytek života, takto by měla vypadat vaše životospráva v budoucnu stále. Během této fáze děláte prakticky totéž jako v předešlých, jen k snídani si můžete přidat o 100 až 150 kalorií sacharidů. Pokud začnete přibírat, vraťte se k fázi 2!

Čeho jíst hodně

Tuto dietu se rozhodla držet i topmodelka Heidi Klumová (33) ve chvíli, kdy měla osm týdnů po porodu syna předvádět prestižní prádlo značky Victoria's Secret. Její jídelníček obsahoval hlavně květák, řapíkatý celer, chřest, fazole, houby, ořechy, čerstvého i konzervovaného lososa, kuřecí prsa, vaječné bílky, brambory a jablka.

Čeho se vyvarovat


A - alkohol
Uvolní vás, ale zároveň podpoří chuť na potraviny ze skupiny E, Ch, K, M a O. A taky obsahuje opravdu velké množství kalorií!

E - extra cukry
Úplně se vyhněte přidaným cukrům a slazení jídel a pití.

Ch- chleba
Pečivo je plné tzv. prázdných sacharidů, které podporují apetyt a nutí ke zbytečnémů přejídání.

K - káva
Pití kávy vede k zadržování vody, raději si dopřejte zelený čaj.

M - mléčné produkty
Obsahují velké množství laktózy, cukru, který není příliš dobře stravitelný, takže mnoha lidem způsobuje nadýmání.

O - ovoce
Je sice bohaté na vitaminy, ale také na přírodní cukry, které útočí na náš štíhlý pás.

Jídelníček pro fázi 1 a 2

Snídaně
Omeleta z vaječných bílků s vaší oblíbenou zeleninou. Tato snídaně bohatá na proteiny vás zasytí na delší dobu. A pokud nemáte moc času, udělejte si alespoň proteinový nápoj.

Dopolední svačinka
Vaše svačina ve fázi 1 by měla obsahovat málo tuků a sacharidů, a naopak hodně proteinů. Dejte si tedy vařené bílky, přírodní mandle ve slupce nebo tuňáka.

Oběd
Skvělá je kombinace čistého proteinu, jako je losos, tuňák nebo kuřecí maso, podávané s vaší oblíbenou vařenou zeleninou.

Odpolední svačina
Stejně jako dopolední svačina by neměla obsahovat tuky a sacharidy, a naopak by měla být složená z proteinů.

Večeře
Dejte si něco podobného jako k obědu nebo vypijte proteinový koktejl.

!!! Vy to kopírujte jedine s naším zdrojom alebo ikonou ktorá je v menu !!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Charlotte Amisu Charlotte Amisu | Web | 14. listopadu 2010 v 21:52 | Reagovat

ou super ♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama